|
S: 4 x Seagate Constellation 3 TB **SOLGT** |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-September-2012 kl. 17:32 |
Jeg har 4 af disse i min NAS lige pt:
Jeg har fået nogle 4 TB i stedet som enten skal erstatte eller supplere de nuværende (i RAID). Hvis jeg kan få nok for dem jeg har nu bliver de opgraderet, ellers vil jeg lade dem agere 3 TB til at starte med. De er præcist et år gamle, og er ikke brugt specielt meget. Kvittering medfølger. Min NAS kører på ingen måde i døgndrift, og de gange den har været tændt mere end et døgn er det sjældent harddiskene er spindet op. Såh, spørgsmålet er, hvad kan jeg få for dem? Jeg tænker selv omkring 1.500 pr. stk. Kom endelig med bud / vurderinger. De befinder sig i 2200 Kbh N. Redigeret af MaXer - 15-Marts-2015 kl. 15:11 |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil selv give kr. 800,-.
|
|
![]() |
|
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
Okay, det var ikke meget... Jeg må jo håbe andre vil give mere. Ellers bliver det en dyr opgradering.
|
|
![]() |
|
Juleulven ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
du skal regne med omkring halvdelen vil jeg mene.... 800,- er imo ikke ret meget... det er trods alt proff. diske ... (24/7) ...
men kast dem på dba.dk til 1600,- stykket og tag en forhandling derfra :)
|
|
![]() |
|
Har et bud på 1.200 pp. Så begynder det at ligne at det kunne være værd at opgradere.
|
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Jeg kigger på kapacitet, hvis jeg skal have diske er det ikke nødvendigt med såkaldte prof. diske, jeg tror det er de færreste der vil betale ekstra for dette til deres HTPC setup. EDIT: Så lige der var budt kr. 1.200,- Redigeret af Hans j - 10-September-2012 kl. 19:44 |
|
![]() |
|
Det forstår jeg godt. Men når man har NAS, og også HTPC gætter jeg på, der kører 24/7 er der mange der sætter pris på at det er en enterprise edition, som jo er specielt lavet til formålet.
|
|
![]() |
|
Det er nu en salgstråd. Jeg er gået i gang med udskiftningen. Til de interesserede kan jeg fortælle, at bare det, at udskifte disk tager 15 timer pr disk. ![]() Spændende at se hvor lang tid det tager at allokere den ledige plads på de nye disks. Her er hvad jeg har af bud: HDD 1: 1.200 HDD 2: 1.250 HDD 3: 1.200 HDD 4: ledig
|
|
![]() |
|
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1023 |
Byder 800 afhentet for den sidste
|
|
![]() |
|
M-P-A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 387 |
1000 afhentet for den sidste
|
|
Samsung F7005 & Pana TH-42PX80E
Samsung 3126 + Netget 7700 HTPC Xbmc: Intel 2100-T, 8Gb ram, 64Gb SSD, mini itx. FilServer/ xpenology HP N54L, 8gb ram - 4x3TB WD Red |
|
![]() |
|
Tak for buddene. Jeg tror dog ikke jeg skiller mig af med dem for under de 1.200 der allerede er budt på nogle af dem.
|
|
![]() |
|
Jacobtoft ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2008 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 381 |
Fejlraten er forsvindende lav i forhold til "almindelige" diske. Det er rart, hvis der ligger uerstattelige data på dem :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |