recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: 4 x Seagate Constellation 3 TB **SOLGT**
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: 4 x Seagate Constellation 3 TB **SOLGT**

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Status: Offline
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2012 kl. 15:56
Oprindeligt skrevet af DiscomanDK DiscomanDK skrev:

Så kan du jo bare beholde den..

Det undre mig at en 24/7 disk skal være så god? 
Det kan være jeg ender med det. Men tror nu ikke det bliver et problem at komme af med den sidste. Jeg kan jo se der er folk til at aftage dem.

Jamen de har bare en større driftsikkerhed, så vidt jeg har forstået. Det er da pænt vigtigt for mange der har servere / nas / mediecenter der kører konstant.

Redigeret af MaXer - 14-September-2012 kl. 15:56
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2012 kl. 12:13
Leder stadig efter bud. Hvis der ikke er mere interesse regner jeg med at de ryger søndag eller mandag.
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2012 kl. 14:24
Sidste disk tog 22 timer (!) at udskifte, hvor alle de andre "kun" tog 15. De er nu alle i gang med at blive formateret. Der er åbent for bud til klokken 19.00 i morgen (mandag), ellers ryger de til dem der står på listen nu. (Bud 5 min før forøger tiden til 19.10 osv.)

Bud:

HDD 1: 1.200
HDD 2: 1.250
HDD 3: 1.200 
HDD 4: ledig
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
audiogon Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 23-Februar-2010
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér audiogon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2012 kl. 17:42
Jeg synes godt nok det er dyrt for brugte harddiske.
Jeg er selv igang med at købe nogle Western Digital RED som er udviklet kun til NAS brug. 3TB set til 1300 kr. Men dejligt at du kan få så meget for dem.Smile
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2012 kl. 21:42
Det er heller ikke helt fair at sammenligne, når det ikke er en enterprise edition. Det hiver prisen rigtig meget op ad. Om man så har behov for det, er en anden sag.
Men den ser da spændende ud. Bare ikke lige store nok til mig.
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu