|
S: 4 x Seagate Constellation 3 TB **SOLGT** |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kan være jeg ender med det. Men tror nu ikke det bliver et problem at komme af med den sidste. Jeg kan jo se der er folk til at aftage dem. Jamen de har bare en større driftsikkerhed, så vidt jeg har forstået. Det er da pænt vigtigt for mange der har servere / nas / mediecenter der kører konstant.
Redigeret af MaXer - 14-September-2012 kl. 15:56 |
|
![]() |
|
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
Leder stadig efter bud. Hvis der ikke er mere interesse regner jeg med at de ryger søndag eller mandag.
|
|
![]() |
|
Sidste disk tog 22 timer (!) at udskifte, hvor alle de andre "kun" tog 15. De er nu alle i gang med at blive formateret. Der er åbent for bud til klokken 19.00 i morgen (mandag), ellers ryger de til dem der står på listen nu. (Bud 5 min før forøger tiden til 19.10 osv.) Bud: HDD 1: 1.200 HDD 2: 1.250 HDD 3: 1.200 HDD 4: ledig
|
|
![]() |
|
audiogon ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 23-Februar-2010 Status: Offline Point: 395 |
Jeg synes godt nok det er dyrt for brugte harddiske.
Jeg er selv igang med at købe nogle Western Digital RED som er udviklet kun til NAS brug. 3TB set til 1300 kr. Men dejligt at du kan få så meget for dem. ![]() |
|
![]() |
|
Det er heller ikke helt fair at sammenligne, når det ikke er en enterprise edition. Det hiver prisen rigtig meget op ad. Om man så har behov for det, er en anden sag. Men den ser da spændende ud. Bare ikke lige store nok til mig.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |