|
S: Lidt forskellige 4K UHD film |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
falle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Juli-2014 Status: Offline Point: 631 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-August-2020 kl. 08:50 |
Hej,
Jeg vil gerne sælge nedenstående film på 4K UHD, som er med engelske tekster. - 2001 150,- - Bill & Ted's Excellent Adventure 125,- - Bill & Ted Face the Music 125,- - Groundhog Day 90,- - Star Trek Beyond 80,- Pris er plus porto, eller til afhentning i Horsens.
Redigeret af falle - 11-Maj-2021 kl. 11:58 |
|
![]() |
|
falle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Juli-2014 Status: Offline Point: 631 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og en lille tilføjelse; på et eller andet tidspunkt kommer Episode III og VII også til salg - de skal bare lige lande i min postkasse!
|
|
![]() |
|
op
|
|
![]() |
|
Opdateret med flere titler.
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
Star Wars: The Rise of Skywalker (DK tekster)
Vil gerne købe med porto.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
op
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
Øh.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
jeg har skrevet til dig, men du svarede ikke. Nu er pengene modtaget :)
Vil du sende mig din adresse, tlf og mail? Så kan jeg sende i morgen. Redigeret af falle - 31-August-2020 kl. 20:05 |
|
![]() |
|
Ja, så det lige. Ved ikke hvorfor jeg ikke har fået besked om, at du har sendt en besked. Det er sgu aldrig sket før. Men lykkedes alligevel.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
solgte titler fjernet
|
|
![]() |
|
Ingen interesserede i Star Wars på 4K ?
Jeg tager gerne mod bud :)
|
|
![]() |
|
Tilbud: tag alle 9 resterende 4K UHD film til 800,- inkl. porto!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |