|
S: 4x Xbox 360 (phat + slim) + 3x Kinect mm. |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vil gerne give 100,- for 1 kinect eller kan vi sige 200,- for gamle xbox jtaget + kinect?
Redigeret af Bjur - 21-November-2014 kl. 12:02 |
|
![]() |
|
SKYLINE ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2006 Sted: 4300, Denmark Status: Offline Point: 111 |
Umiddelbart kan slim modellerne RGH'es. 100kr for kinect er fint men jeg synes at 200 er i underkanten med xbox... Hvad siger du til 300?
|
|
![]() |
|
brisk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2009 Status: Offline Point: 169 |
100+pp for en kinect
|
|
![]() |
|
SKYLINE ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2006 Sted: 4300, Denmark Status: Offline Point: 111 |
#brisk det er noteret:-)
|
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Hvad med 375 kr. for Slim (mat), med HD, controller & Kinetic. (Afhentet). ?
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
Jeg finder lige ud af iaften hvad det bliver, håber du kan holde det indtil da men vil som minimum gerne købe kinect for de 100,-. Skal lige høre konen mht. xboxen. Vil du evt. kunne gå med til 250,- afhentet for begge dele?
Redigeret af Bjur - 21-November-2014 kl. 14:23 |
|
![]() |
|
#clausols1 det tror jeg godt vi kan finde ud af :-)
#Bjur det er bare i orden, umiddelbart er der ikke andre der er interesseret i den JTAG'ede endnu, så det er ikke noget problem at vente. 250 kan nok også godt gå :-) |
|
![]() |
|
Du skal tilfældigvis ikke til Roskilde/Ringsted/Køge i nærmeste fremtid:)?
|
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Skyline det er en aftale, dropper dig lige en PM.
Bjur, vi kan splitte omkostningen, jeg blot i Hedehusene og regner med at at køre til Slagelse eller prøve at lokke en kollega til at hente det. Smider en PM senere med mobil nummer. |
|
![]() |
|
Hi Fi Dwarf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 445 |
Hvid du har flere af de 250/320 gb hdd'er tilbage og evt. En kinect, kunne jeg godt være interesseret i sådan en af hver.
![]() Hilsen kenneth |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Det er bare i orden, du kan bare skrive mig en PM så kan vi jo lige aftale nærmere.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |