|
S: 5.1 højtalere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Oktober-2015 kl. 20:16 |
Jeg går over til gulvhøjttalere og sælger mine nuværende
Stander højttaler: Audio Pro Black PearlV2. Spiller godt og går dybt i forhold til størrelsen. Center: Audio Pro Black Vector V2. Matcher fronterne i lyd og look. Sub: Audio Pro Ace Bass 3. 2 x 10 tommer enheder og 800 watt digital forstærkning. Baghøjttaler: Eltax ht-2 bipolar. Ved godt det er eltax, men de gør det godt og har fået gode anmeldelser. De er malet hvide men stadig med sort frontstof. Ikke pæne og ikke dyre, men gode højttalere til begynder surround. Giv gerne bud på det hele eller enkelte at delene. Jeg vil helst ikke stå tilbage med centerhøjtaleren, da den er svær at sælge alene. |
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
Fisk123 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor i landet?
|
|
|
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
2300 kbh s
|
|
endnu en hifi-flygtning
|
![]() |
|
Fisk123 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
Ok, hvor ligger vi prismæssigt for de 2 fronter? Evt. inkl. center?
Mvh. Michael
|
|
|
|
![]() |
|
2000 inkl center.
|
|
endnu en hifi-flygtning
|
![]() |
|
@Fisk
Er prisen helt tosset. De er ved at være 6 år gamle og 2000 er under det halve af nyprisen. De er fra et hjem uden røg og husdyr
|
|
endnu en hifi-flygtning
|
![]() |
|
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
pris for det hele?
|
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
![]() |
|
Hej! Har været udenlands, så har ikke kunnet svare. Det er fronterne, jeg er mest interesseret i. Er på udkig efter en opgradering af lyden fra mit tv og ligger budgetmæssigt omkring 1000,-, så vi er nok for langt fra hinanden..? :)
Mvh. Michael |
|
|
|
![]() |
|
@Fisk: selv hvis det kun er fronterne, så må du nok lidt højere op. Centren er svær at afsætte alene.
@Bigraj: Subben er muligvis solgt, men hvis du er hurtig kan du få det hele for 5500, så smider jeg et subkabel oveni
Redigeret af slumbert - 27-Oktober-2015 kl. 15:44 |
|
endnu en hifi-flygtning
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |