|
S: 5.1 højttalersæt, Argon C1 / SUB840 |
Besvar |
Forfatter | |
Weine
Ny bruger Oprettet: 21-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Oktober-2014 kl. 22:23 |
Sættet består af 5 stk. Argon C1 og en Argon SUB840. De står som nye.
De er købt i Hi-Fi Klubben den 16/3-13. Ved medlemskab af Hi-Fi Klubben får man 3 års garanti. Der er derfor stadig 1½ års garanti på højttalerne. Sub'en er hvid og højttalerne er sorte. Sælges grundet køb af nyt. Nypris kr. 4.394,- Sælges for kr. 3.000,-
Argon Blue Edition SUB1 subwooferkabel på 3 meter følger med, værdi kr. 299,- Læs mere her: http://www.hifiklubben.dk/Products/argon-c1-sub840-5-1-hojttalersystem-32286/ |
|
aouer
Super bruger Oprettet: 24-Januar-2010 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 406 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor i landet?
|
|
[URL=http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=104074&PN=1&title=mrnielsen-hjemmebio-nu-med-jvc-x-30
Mit link |
|
Weine
Funktioner
Tak(0)
|
Holbæk
|
|
Weine
Funktioner
Tak(0)
|
Men arbejder i Lyngby og er jævnligt i Vestjylland.
|
|
matv88
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
Funktioner
Tak(0)
|
kan det kobles på sonos?
|
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
Weine
Funktioner
Tak(0)
|
Det ved jer ikke. Jeg ved ikke hvordan Sonos fungerer. Jeg har haft dem koblet på en Denon AVR-2313 receiver. Det er 5 stk. alm. passive højttalere med alm. +/- indgange, hvis det kan kobles på Somos, så vil jeg tro det virker. Hvis det er er subwoofer udgang på Sonos, så vil jeg også forvente, at den kam kobles til.
Læs evt. mere om dem (og se flere billeder) på det link til Hi-Fi Klubben, som jeg har lagt i opslaget. Jonas |
|
jesperKBH
Guld medlem Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad skal du ha for Sub?
|
|
Weine
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg forsøger mig i første omgang med et samlet salg. Jeg kan give besked hvis jeg skifter mening.
Jonas |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |