recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S. 6.2 "7.2" Jamo Surround setup
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S. 6.2 "7.2" Jamo Surround setup

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S. 6.2 "7.2" Jamo Surround setup
    Sendt: 27-Juli-2023 kl. 22:12

5.2 Højtalersæt fra Jamo Som består af følgene

2 stk D870 Front Gulv Højtaler - Kendt som Concert 11
1 stk D8Cen Center højtaler,
2 stk D8SUR Biplar højtalere
2 stk D8SUB Subs

For kendere behøver det ikke den store tale, men for nye er der her tale om en af Jamos flagskib inde for lyd tilbage i midt 90erne, Vil tro sætte dengang har kostet mellem 50-75000

Med de Bipolare baghøjtalere få du også den bageste center lyd med på en go måde, men kræver lidt man har rummet til det. (Derfor jeg skriver lidt "7.2") :D

Sættet er bestemt ikke nyt, men har ikke nogen lyd mæssig defekter


Det ene frontstof på den en sub har desværre været knækket men der er lavet et nyt som passer meget godt ind.

Så er der den ene af baghøjtaleren den mangler sit jamo skilt i front stoffet. .


Jeg har personlig aldrig set et komplet sæt før, jeg var rigtig glad for lyden i fronten, og da årene gik og man fik lyst til at udvide til surround gik jeg på jagt efter resten.

Subs og baghøjtaler er hvis jeg husker rigtig i kirsebær, og front + center er i bøg, man lavede aldring baghøjtaler samt subs i bøge farve, så det hele fik lidt hvid wrap folie.

Skal Hentes på adressen i 8740 - Sælges samlet - Ved forudbetaling kan fragt tilbydes (Anslået ca 2100.- inde for DK grænse med post nord dør til dør)

Grundet til salget er vi er ved at lave stuen om, og i den forbindelse får jeg bygget højtaler ind i væggene og i loftet.

Projektoren + lærred sælges også så rabat ved samlet køb


Prisen er sat ud fra følgene

2xfronten 4000.-
1xCenter 1000.-
2xBaghøjtaler 2500.-
2xSubwoffer 5000.-

Men er åben for bud








Redigeret af Benjamin7 - 27-Juli-2023 kl. 22:18
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2023 kl. 19:27
Blev solgt til en gut fra polen. Sætte gik til knap 9000.- afhentet på adressen
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu