|
S: 6 x Vicoustic Wave Wood White |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Landrock ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Juni-2015 kl. 21:48 |
Velholdte, har været monteret 1 gang på væggen. Den ene har fået et hak på det ene hjørne.
Nypris for 10 styk er 5299,- Befinder sig i Aabenraa Kr. 1400,-
![]() |
|
![]() |
|
Hrbenja ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 136 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan jeg lokke dig til at smide et billede op af skaden?
|
|
![]() |
|
sr7009 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2015 Status: Offline Point: 193 |
hehe google :)
hvordan sættes de op på væggen ? vil gerne købe 4 stk uden skade :) Redigeret af sr7009 - 02-Juni-2015 kl. 18:49 |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Vil meget gerne købe evt 4 stk? kan det lade sig gøre?
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Landrock ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
De sættes op med noget fugemasse eller andet der kan klæbe på væggen.
Jeg desværre først hjemme igen torsdag aften, men tager gerne et billed af skaden. Skaden er på en af panelerne i hjørnet hvor der er slået lidt af den hvide maling, det kan bare males op med en lidt hvid højglans maling. Jeg vil helst sælge 6 sammen, har ikke så meget at bruge 2 til :)
|
|
![]() |
|
jeg kan godt nøjes med 2 stk uden skade så kan du sælge 4 til benjamin :)
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Deal :) sr7009
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
Jeg vil gerne købe dem alle 6 ... det er endnu nemmere :-)
|
|
![]() |
|
Tak for al interessen :)
Jeg vil helst sælge samlet og fordi de er ret store, til en der kan afhente i Aabenraa. Kan du det Therazz? Så er det dine :)
|
|
![]() |
|
øv
![]() Redigeret af sr7009 - 02-Juni-2015 kl. 23:27 |
|
![]() |
|
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
Jeg henter gerne i Aapenrade... :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |