|
S: 6x Lintronic TT455-RT-238 IR-convertere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Krog ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-August-2009 Sted: Sweden Status: Offline Point: 25 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Januar-2016 kl. 22:49 |
Hej alle. Har 6 stk. Lintronic TT455-RT-238 IR-convertere. 3 stk. i original kasse - og alle med strømforsyning. Alle er hardware 5.1 version. Har original software liggende. De er ret så pebrede som nye, men der er også sket en masse softwaremæssigt som man evt. skal lægge til. Jeg forestiller mig omkring en plovmand stykket, men send evt. en PM/mail. Mvh Michael |
|
![]() |
|
TommyE ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Har du flere tilbage? Hvis, så vil jeg gerne købe en :-) Jeg behøver ikke nogen "original kasse" hvis det har betydning for prisen. Det kabel (RS232 til USB) man skal bruge iflg artikel på nettet, følger det med? Hilsen Tommy
|
|
If it works: Dont FIX it!!!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |