recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: 6x Lintronic TT455-RT-238 IR-convertere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: 6x Lintronic TT455-RT-238 IR-convertere

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Krog Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-August-2009
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: 6x Lintronic TT455-RT-238 IR-convertere
    Sendt: 02-Januar-2016 kl. 22:49

Hej alle.

Har 6 stk. Lintronic TT455-RT-238 IR-convertere. 3 stk. i original kasse - og alle med strømforsyning. Alle er hardware 5.1 version. Har original software liggende.

De er ret så pebrede som nye, men der er også sket en masse softwaremæssigt som man evt. skal lægge til. Jeg forestiller mig omkring en plovmand stykket, men send evt. en PM/mail.

Mvh

Michael

Til top
TommyE Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TommyE Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2016 kl. 20:35
Hej

Har du flere tilbage? Hvis, så vil jeg gerne købe en :-) Jeg behøver ikke nogen "original kasse" hvis det har betydning for prisen. Det kabel (RS232 til USB) man skal bruge iflg artikel på nettet, følger det med?

Hilsen
Tommy
If it works: Dont FIX it!!!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu