|
S: 8 gb Samsung galaxy WiFi S 5.0 |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |
M.klinge
Junior bruger Oprettet: 06-Juni-2012 Status: Offline Point: 25 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er stefholm med 500 der er bedste bud pt :-)
Pm besvaret men nej tak til højtaleren :-) //M |
|
Nikodk
Guld medlem Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
Funktioner
Tak(0)
|
er du interesseret i at bytte med en ipod touch?
|
|
M.klinge
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan godt tænkes, kan du fortælle lidt mere om den?
//M |
|
Nikodk
Guld medlem Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
Funktioner
Tak(0)
|
3G (3. Generation)
8GB pæn og velholdt - får desværre nogle brugsridser i det bløde metalbagpanel. Den er fra apples side blevet ingraveret med min søns navn - lidt et minus, nu hvor den skal sælges. |
|
Nikodk
Funktioner
Tak(0)
|
man kan vel evt få en kopi af købskviteringen (fra tv), blot hvis der er noget med garanti eller lign.?
|
|
Nikodk
Funktioner
Tak(0)
|
min søn har lige meddelt, at han ikke vil have android alligevel - så ipod er desværre ikke længere en mulighed. jeg er dog måske interesseret i at være med i budrunden alligevel, så hvis du kan svare på mit spørgsmål om købskvitteringen? |
|
M.klinge
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har desværre ikke kvitteringen :-(
1,5 time til salget lukkes :-) //M |
|
Nikodk
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg byder 600 incl Porto (kan sendes som pakke til kr 67 uden omdeling med post dk)
|
|
stefthom
Guld medlem Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
Funktioner
Tak(0)
|
550 afhentet.
|
|
Nikodk
Funktioner
Tak(0)
|
575 plus ovennævnte Porto
|
|
M.klinge
Funktioner
Tak(0)
|
Der er noteret stefholm :-)
Evt yderligere bud bedes øget med 50 - dvs næste bud er 600 plus evt porto :-) //M |
|
Nikodk
Funktioner
Tak(0)
|
Så mit bud inden denne 50 kr regel blev offentliggjort tæller ikke?
|
|
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |