|
S: 8TB NAS, Seagate Go Flex 500GB, X-box 360 osv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-August-2013 kl. 21:51 |
Hej
![]() Jeg har følgende ting til salg/auktion: 8TB WD sentinel NAS. Den er anskaffet i forbindelse med mit arbejde men jeg kommer ikke til at få den brugt alligevel ![]() HBO:3500 kr Seagate GoFlex satellite 500GB. Det er den der kan laves trådløs og forbinde med Ipad osv. Den har heller ikke været brugt ret meget. Billigste pris på edbpriser er i skrivende stund 1174 kr HBO: 500 kr Logitech Harmony 900. Det er den med RF så dit udstyr kan betjenes selvom det er gemt væk bag en skabslåge. Billigste pris er umiddelbart 1764 kr. Jeg har nogle ekstra ir sendere som er noget mindre end standard produktet som Logitech smider med. De følger med ved et køb. HBO: 800 kr X-Box 360 4GB med Kinect. Der følger en controller og noget Kinect adventure som er standard tilbehør. HBO: 700 kr Jeg ligger også inde med en Toshiba XE1 med omkring 100 film. Den bliver desværre ikke brugt så meget så det er blevet pålagt af min kone at jeg skal/bør skille mig af med den ![]() Jeg ved ikke hvad man kan forvente at få for sådan en men jeg vil ikke sælge for enhver pris så giv et bud og så må vi tage den derfra. Mac Superdrive - omkring 4 år gammelt men fejler ingenting. HBO: 250 kr Ceraballs afkoblingsfødder - 2 x 4 i sort Mener de kostede omkring 1400 kr for 4 da jeg købte dem for nogle år siden. Jeg kan desværre ikke bruge dem på mine XT4 da der kun er plads til 3 af dem da højtaleren er så smal ![]() HBO: 1200 for 2 x 4 Alle tingene befinder sig i Taastrup og jeg vil foretrække afhentning. Jeg lader den køre til søndag kl 20 så der forhåbentlig kan komme en masse interesserede
![]() Redigeret af Boffer24 - 07-August-2013 kl. 20:04 |
|
![]() |
|
SuperTau ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-November-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 30 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du et modelnummer på NAS'en ?
Kvittering ? Stadig garanti ? Redigeret af SuperTau - 07-August-2013 kl. 11:32 |
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
Modelnummeret er: WDBLGT0080KBK
ingen garanti da den er købt internt via jobbet. den er 2 måneder gammel. |
|
![]() |
|
Opdateret med lidt flere ting
![]() |
|
![]() |
|
Op
![]() |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
kr 400,- PP for din GoFlex
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Noteret
|
|
![]() |
|
Harmony 900 og superdrive er solgt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |