recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: 95" 16:9 fastrammelærred med veltex ramme
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: 95" 16:9 fastrammelærred med veltex ramme

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kennethp Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-December-2009
Sted: DK
Status: Offline
Point: 97
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: 95" 16:9 fastrammelærred med veltex ramme
    Sendt: 01-November-2016 kl. 17:44
Kvalitets lærred fra Euroscreen som er købt hos ktradio for et par år siden.
Lærredet har kostet af 6995,- fra ny

Modellen er "Frame Vision Light VL-D210-W" med Veltex ramme på 5 cm. Lærredet har en bredde på 210cm.
http://www.euroscreens.se/home-3/products-2/grupp/fixed-framed-screens.aspx?pid=61

Standen er god, dog lidt støvet af ikke at være brugt i noget tid, jeg giver den en klud inden salg :)

Kan afhentes i København

HBO: 2000,-

Redigeret af kennethp - 03-November-2016 kl. 15:54
Til top
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Januar-2015
Point: 1044
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2016 kl. 20:54
Hvilken dug er der på?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2016 kl. 09:16
Hej
Jeg kan ikke lige huske det, jeg finder kvitteringen frem når jeg kommer hjem fra arbejde, så håber jeg det står der ☺️

Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2016 kl. 15:49
Jeg kan desværre ikke se det nogen steder, og kan heller ikke huske det. Jeg har haft lærredet ned fra væggen i håb om at det stod på bagsiden. Den eneste label der var at finde der, var en label hvor der stod at det var bagsiden :)

Men jeg har fundet kvitteringen frem som er dateret 28/10-10 
Frame vision light: 220x110133451 pris: 5596+moms = 6995,-

Projektoren der har været brugt er en JVC HD-350 (ikke at det gør den store forskel).

Er der nogen måder jeg kan se hvilken dug det er? Har den en lidt anden farve end andre?

Til top
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Januar-2015
Point: 1044
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2016 kl. 07:50
Har skrevet en pm:)
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2016 kl. 10:27
Og jeg har svaret :)

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu