|
S: 95" 16:9 fastrammelærred med veltex ramme |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kennethp ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2009 Sted: DK Status: Offline Point: 97 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-November-2016 kl. 17:44 |
Kvalitets lærred fra Euroscreen som er købt hos ktradio for et par år siden. Lærredet har kostet af 6995,- fra ny http://www.euroscreens.se/home-3/products-2/grupp/fixed-framed-screens.aspx?pid=61
Standen er god, dog lidt støvet af ikke at være brugt i noget tid, jeg giver den en klud inden salg :) Kan afhentes i København HBO: 2000,- Redigeret af kennethp - 03-November-2016 kl. 15:54 |
|
![]() |
|
JohnConnor ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2015 Status: Offline Point: 1044 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilken dug er der på?
|
|
![]() |
|
kennethp ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2009 Sted: DK Status: Offline Point: 97 |
Hej
Jeg kan ikke lige huske det, jeg finder kvitteringen frem når jeg kommer hjem fra arbejde, så håber jeg det står der ☺️ |
|
![]() |
|
Jeg kan desværre ikke se det nogen steder, og kan heller ikke huske det. Jeg har haft lærredet ned fra væggen i håb om at det stod på bagsiden. Den eneste label der var at finde der, var en label hvor der stod at det var bagsiden :)
Men jeg har fundet kvitteringen frem som er dateret 28/10-10 Frame vision light: 220x110133451 pris: 5596+moms = 6995,- Projektoren der har været brugt er en JVC HD-350 (ikke at det gør den store forskel). Er der nogen måder jeg kan se hvilken dug det er? Har den en lidt anden farve end andre? |
|
![]() |
|
JohnConnor ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2015 Status: Offline Point: 1044 |
Har skrevet en pm:)
|
|
![]() |
|
Og jeg har svaret :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |