|
S: Adobe Photoshop Elements 13+Premiere 13 |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||||||||||||
rumlepraasen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-August-2015 kl. 10:15 |
|||||||||||||||
Adobe Photoshop Elements 13+Premiere 13Full pakke, 1 bruger, Windows/Mac, Engelsk, DVDJeg havde købt dette til min lillesøster, men da hun skal bruge noget andet til hendes uddannelse er det blevet overflødigt. Det er helt nyt, aldrig udpakket så stadig i original indpakning/plastic wrap. Nypris er 995 kr. Det er købt hos komplett.dk D. 14/6 - 2015 http://https://www.komplett.dk/product/826774/hardware/software/grafikdesign/adobe-photoshop-elements-13premiere-13 Redigeret af rumlepraasen - 27-August-2015 kl. 10:16 |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||||||||||||
Vil det sige at brugerinterfacet er på Engelsk ?
|
||||||||||||||||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
rumlepraasen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
|||||||||||||||
Jeg er faktisk ikke helt sikker. Det er den eneste sprog version, derkan købes i DK, så jeg går stærkt ud fra den kan opdateres til dansk, hvis ikke man kan vælge det installationen, men jeg kan skrive til komplett og spørge om det imorgen, hvis det er?
|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
sodaha ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 397 |
|||||||||||||||
Fra komplett homepage
Tekniske detaljerGenerelt
|
||||||||||||||||
Panasonic: TX-P42X10Y, DMR-BCT820EG, DMR-EH57, DMR-EH68EC, DMR-E85H, SC-BT200 + SH-FX70, NV-GS50, DMC-LZ7, HX-DC1
Apple: iPod Touch 32gb, iPhone 6 128gb, iPad 2 WiFi 64gb&16gb, ATV 2, MAC Mini (2012) |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
|||||||||||||||
Yes det er jeg klar over står på¨kompletts side. dette står der på Adobes side. Så det ser ud til at det ikke findes på dansk. Jeg finder ud af det med sikerhed imorgen
![]() Redigeret af rumlepraasen - 27-August-2015 kl. 21:29 |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
|||||||||||||||
Hvad forestiller du dig ca mht pris ?
|
||||||||||||||||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
|||||||||||||||
Tjah ved ikke, omkring de 700 kr. måske?
Redigeret af rumlepraasen - 27-August-2015 kl. 23:22 |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
|||||||||||||||
Slet ingen der er interesseret?
|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
kenn@engom.com ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-November-2013 Status: Offline Point: 13 |
|||||||||||||||
Vil godt give 500.-
|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
|||||||||||||||
Hvor bor du?
|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
kenn@engom.com ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-November-2013 Status: Offline Point: 13 |
|||||||||||||||
Nordsjælland, men hvis du ikke lige er i nærheden så kan overføre pengene, hvis du vil sende den?
|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
|||||||||||||||
Hej, hvad siger du?
|
||||||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |