|
S: AIAIAI TMA-1 DJ |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Makaus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 65 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Februar-2016 kl. 14:41 |
Hej
Jeg sælger mine hovedtelefoner. Et par AIAIAI TMA-1 DJ, købt i Hifi-klubben, 2014, kvittering medfølger(købspris 1499). Har et par skrammer, men intet vildt. Der følger to forskellige ledninger med, én til mobilen med mikrofon og kontrol af smartphone og én til lyd-udstyr. Der følger også to forskellige puder med til ørerne, læder og noget jeg tror er imiteret læder. http://imgur.com/a/eNIlD Auktionen kommer til at køre resten af denne uge. Skal afhentes i Odense C. HBO: 300kr. |
|
![]() |
|
Makaus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 65 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er budt 300kr på flatpanels.
|
|
![]() |
|
Nå, i dag er sidste chance for at få fingrene i mine fine hovedtelefoner til fornuftige penge.
|
|
![]() |
|
jacobbh ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 198 |
Vil godt byde 325,- afhentet
|
|
![]() |
|
Det er noteret jacobbh
Redigeret af Makaus - 21-Februar-2016 kl. 15:40 |
|
![]() |
|
Solgt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |