|
S: AirPort Extreme Router 5th gen - A1408 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-December-2014 kl. 13:48 |
Jeg sælger min Apple AirPort Extreme router model A1408 5.th gen. (den sidste flade model inden de gik over til den høje model). Routeren kører dualband (2.4 / 5GHz) og har 3 gigabit porte samt 1 USB
Routeren er fra marts '12, og sælges inkl org. emb. HBO kr. 550,- |
|
![]() |
|
![]() |
|
nexium ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2011 Sted: København Status: Offline Point: 154 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg byder 300 kr.
Mvh. |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
Alt for lidt. Til den pris kan jeg lige så godt smide den ned til svigerfar som erstatning for en DIR-655
|
|
![]() |
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
Syntes jeg lyder som en god ide. Det kan være svært at sælge en router der allerede er forældet, hvem vil give 550,- for en router der ikke har AC teknologi når man kan købe en helt ny AC router til 3-400,-
Jeg ved godt der et æble på.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |