|
S : AIRTAME |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SPooL ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 49 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Juli-2015 kl. 11:09 |
Hej, jeg sælger 1 stk. airtame, som er brugt 1 gang Sælges da jeg slet ikke har behov for den, så den ligger blot og flyder. Sender gerne Carsten Redigeret af SPooL - 29-Juli-2015 kl. 11:10 |
|
På vej mod min egen hjemmebio efter 10 år med projektor i stuen - det blir' vildt :)
|
|
![]() |
|
SPooL ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 49 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hov glemte sku da prisen !!
650 - så bliver det ikke billigere ;)
|
|
På vej mod min egen hjemmebio efter 10 år med projektor i stuen - det blir' vildt :)
|
|
![]() |
|
Elmstrom ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2011 Sted: Danmark, Århus Status: Offline Point: 316 |
Du glemte også hvor den befinder sig :)
|
|
![]() |
|
hold da op det gik fint med det opslag :(
Den befinder sig i ølstykke
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |