recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S : AKG 550
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S : AKG 550

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Leska Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Oktober-2009
Sted: Rødding
Status: Offline
Point: 307
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leska Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S : AKG 550
    Sendt: 27-December-2015 kl. 12:45
Har sådan et par hørerbøffer til salg. Virkelig lækre, god lyd,behagelige at have på flere timer af gangen, selv med briller De er omkring 2 år gamle. Jeg har skiftet puderne til velour for et par måneder siden, da de som sidder på originalt var begyndt at falde lidt fra hinanden, synes også de er blevet endnu mere behagelige at have på efter jeg skiftede over til velour, istedet for de skin puder, som sidder på originalt. De er i rigtig fin stand. Har ikke kvittering på dem længere desværre, men har stadig den originale kasse til Vil skifte, fordi jeg vil over i noget trådløs istedet, som man kan gå rundt med i lejligheden og hører musik osv. HBO 500kr. Køber betaler fragt
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu