|
S: AKG K701 hovedtelefoner og HifiMan EF2A DAC |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
antropomorf ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2013 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Januar-2013 kl. 10:25 |
Meget velholdte og velspillende høretelefoner. Ingen ridser. Puderne er i perfekt stand og der er stort set ingen tegn på brug. Jeg ryger og lugter ikke.
Hovedtelefonerne sælges sammen med en rørforstærker med indbygget DAC. Forstærkeren er en HifiMan EF2A, som jeg har opgraderet med sæt Mullard CV4010 rør. 2 år gamle. Tingene er på Frederiksberg. Pris: 2500 samlet Læs anmeldelser af begge dele på head-fi(dot)org billeder kommer senere. |
|
![]() |
|
antropomorf ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2013 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
se billederne her: http://imgur.com/a/DHk9U
|
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
Det setup, vil jeg gerne forbi og lytte til...
|
|
![]() |
|
pm sendt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |