recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Akustikplader med motiv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Akustikplader med motiv

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4475
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Akustikplader med motiv
    Sendt: 21-Februar-2013 kl. 17:26
Jeg har ikke længere brug for disse, så det er næsten synd at smide ud hvis andre kan lide motivet og vil have noget akustikforbedring i stuen.

Købt hos Sumopix for 2500'ish. Hvert panel er 60x60.

Lyd data

Befinder sig i København.

Skal afhentes.

Sælges til højeste bud. Regner med at lade tråden køre et par dage.
Til top
MC_Disko Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 651
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MC_Disko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 17:38
Hvad havde du forestillet dig af pris ? Jeg kunne muligvis godt bruge dem :)
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 17:47
500'ish som udgangspunkt? Det er 1/4 af nypris..
Til top
MC_Disko Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 651
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MC_Disko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 18:21
Dem nupper jeg gerne, men har først mulighed for at hente mandag. Så jeg håber du stadig har dem der WinkSmile
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 20:36
Du skal være velkommen :) medmindre der er en som byder 1500 inden mandag :d
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 21:40
Har du oplevet effekt med dem oppe ?Smile  Synes nemlig jeg kan læse lidt forskelligt om folks erfaringer med sumopix
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 21:53
Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

Har du oplevet effekt med dem oppe ?Smile  Synes nemlig jeg kan læse lidt forskelligt om folks erfaringer med sumopix
Der er selvfølgelig bedre effekt ved at smide ren isolering i samme tykkelse op, men det er jo heller ikke så pæn en løsning. Jeg blev selv lidt skuffet da jeg fik dem, da jeg regnede med at de var ligeså effektive som rockfon (jeg havde ikke researchet så meget).

Da jeg skulle flytte lavede jeg dog lidt tests med dem igen, da jeg overvejede at få dem lavet som filmplakater i mit nye bio-rum og der synes jeg det var ret tydeligt, at de havde en positiv effekt.
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2013 kl. 09:38
Stadig ikke solgt - så kom endelig med et bud! Et bud på 3 rammer Pepsi-Max vil ikke blive set som skambud :)
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Point: 1333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2013 kl. 10:28
Du vil på ingen måde sende? Smile
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2013 kl. 12:39
Afsendelse kan nok godt arrangeres. :)
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2013 kl. 12:58
Hvad med et gavekort på 200 kr. til Bilka/Netto/Salling? :-p
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Point: 1333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2013 kl. 15:28
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Afsendelse kan nok godt arrangeres. :)
Hvad ligger forsendelse i af prisleje?
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu