|
S: Amphion Impact 500 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BlissY ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2009 Sted: Århus Status: Offline Point: 136 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Juli-2012 kl. 15:10 |
Sælger min subwoofer da jeg ikke får den brugt så meget, da den er for stor til min lejlighed. Den er købt for 10 måneder siden hos Speakers Corner. Standen på den er perfekt og den har spillet omkring 50 timer. Type: Aktiv lukket box Woofer: 12" long throw Nomex® Forstærkermodul: D-Class Effekt: 500W RMS (THD <1%) Frekvensområde -3dB: 19 Hz Delefrekvens: Variable 30-100Hz Fasekontrol: 0 / 180° Volumekontrol: 80mV Mål (HxBxD): 440 x 390 x 390 Vægt: 28 Kg Farve: Hvid Sælges til HBO 6000. |
|
![]() |
|
BlissY ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2009 Sted: Århus Status: Offline Point: 136 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bump
|
|
![]() |
|
britney ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-September-2010 Status: Offline Point: 65 |
solgt?
|
|
![]() |
|
Ja, den er solgt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |