|
Så ankom Sony HT-ST5000 igen, nu med billeder |
Besvar ![]() |
Side <1 89101112 16> |
Forfatter | |||
Stoffer1987 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-April-2008 Status: Offline Point: 647 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Eller måske har man ikke har lyst til at have endnu en af de store, i mine øjne, kiksede hjemmebiografer der florerer herinde, i en almindelig stue. Det er sjældent kønt at kigge på. Der vil sådan en soundbar, trods alt være væsentlig bedre end den normale lyd fra et tv, hvad enten det er til film eller alm dagligdags brug. :-) |
|||
![]() |
|||
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1747 |
||
Har du overvejet at sætte den på på væggen lige ovenover din skærm? Det må alt andet lige give bedre Atmos effekt at den kommer tættere på loftet.
|
|||
Ning
|
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23896 |
||
Jeg har været gift med min samme søde og forstående frue i mange mange år, så nej
![]() |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23896 |
||
Nej det har jeg ikke overvejet i og med, at HT-ZF9 ikke benytter loftet til lyd overhovedet, heller ikke til ATMOS. Man tak alligevel
![]() |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
A.M. ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2017 Sted: Aarhus C Status: Offline Point: 178 |
||
Tillykke med købet.
Vil du mene, at soundbaren kan stå alene? Jeg søger nemlig selv efter en større soundbar end min nuværende, men helst uden subwoofer. |
|||
![]() |
|||
||
Nej, soundbaren kan ikke stå alene. Jeg tror ikke at jeg har set/hørt en soundbar der kan stå alene. Ofte er en del af de lavere frekvenser (udover de normale subwoofer frekvenser), overladt til subwooferen at gengive. Jeg ved at Sennheiser er på vej med er der måske kan stå alene, men den bliver sikkert temmelig dyr. Du kan se mere om den nævnte Sennheiser her: Redigeret af Hother - 18-April-2018 kl. 18:27 |
|||
|
|||
![]() |
|||
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1747 |
||
Har den ikke højttalere der peger op mod loftet? Det er svært at se på billederne... Hvordan skaber den ellers "atmos"?
|
|||
Ning
|
|||
![]() |
|||
||
Nej Sony HT-ZF9 har ikke højtalere der peger mod loftet. Systemet er nyt og kaldes af Sony for "Vertikal Surround Engine. Dette skal danne en slags lydboble, som så også inkludere ATMOS. Man kan så diskuttere hvor godt systemet reelt virker.
|
|||
|
|||
![]() |
|||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4377 |
||
Jeg synes nu at der er flere soundbars, der godt kan klare sig uden en subwoofer. Jeg har ikke brug for sub'en til min Sonos, men det afhænger jo nok af ørerne der lytter (og eventuelt naboen/underboen, hvis sådanne eksisterer). |
|||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|||
![]() |
|||
||
Nå, men jeg har genovervejet at beholde Sony systemet. Den bliver sendt retur. Jeg synes 6K er mange penge for noget man måske ikke helt er tilfreds med.
Så må jeg i tænkeboks igen - igen.
|
|||
|
|||
![]() |
|||
A.M. ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2017 Sted: Aarhus C Status: Offline Point: 178 |
||
Hvad føler du, at du mangler?
|
|||
![]() |
|||
-Henrik- ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-December-2012 Status: Offline Point: 412 |
||
Helt enig, man skal ikke beholde noget, man ikke er helt tilfreds med, og da specielt ikke til en pris på 6K.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 89101112 16> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |