|
Så ankom Sony HT-ST5000 igen, nu med billeder |
Besvar ![]() |
Side <1 678910 16> |
Forfatter | ||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24539 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hej John.
Har du set denne anmeldelse? |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23896 |
|
Jo, men det var jo den Sony som jeg havde på besøg hos mig Flemming. Desværre virkede den ikke så godt hos mig. Utrolig lækker byggekvalitet, og en masse lyd, bare ikke helt som jeg har brug for. Faktisk har jeg netop bestilt dens lillebror Sony HT-ZF9. Den kommer inden så længe på markedet. Min erfaring siger mig, glem at lytte til surround bars andre steder end hos dig selv, og glem anmeldelser - de er heller ikke retvisende i forhold til til din egen stue. Egentlig ret naturligt. En god ting med det bestilte system er jo at hvis man føler et behov for "Baghøjtalere" så kommer de også inden længe. Jeg er lidt spændt på hvorledes det system fungere hos mig. Måske er jeg heldig. Så for første gang har jeg bestilt noget uden selv og se, føle og lytte på et stykke AV-udstyr, Bestilt i Elgiganten. Fidusen er her, at den butik ligger ikke så langt væk i fald at "Dimsen" skal retur. Men mange tak skal du have Flemming.
![]() Redigeret af Hother - 13-April-2018 kl. 01:11 |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24539 |
|
Tænkte nok, at det var den du havde, men når nu der var fejl på den, så havde du måske ikke fået det fulde udbytte af den. Jeg ville ikke kunne gå så langt ned, da jeg elsker at få lyd hele vejen rundt.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23896 |
|
@Flemming.
Joh jeg fik faktisk testet lidt på den første Sony, som jeg skrev lidt tilbage i tråden. Mine krav er såmænd lydmæssigt ikke så voldsomme. Lidt mere bund til film, og gerne det jeg vil kalde en udvidet "Stereo effekt", og er der yderligere lidt andre lydeffekter, så er det jo bare fint. Nu forærede du mig jo en Dolby ATMOS test BD, så her kan jo jeg sikkert høre hvad den nye Sony reelt kan. Jeg er da lidt spændt.
Redigeret af Hother - 13-April-2018 kl. 11:16 |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 5822 |
|
OT: Fås HT-ST5000 i en version uden Atmos, altså med samme lydkvalitet?
Har ikke brug for Atmos til TV-serier Redigeret af jake51 - 13-April-2018 kl. 11:22 |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
|
Nej, mig bekendt findes der kun en udgave af HT-ST5000.
|
||
|
||
![]() |
||
|
Så prøver vi med denne forunderlige pakke. Godt nok hurtig ekspedition. Bestilt hos Elgiganten fredag, og er lige dumpet ind af døren.
![]() |
||
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Tilløk med den, det var hurtigt
![]() |
||
![]() |
||
|
Ja, man har ikke ligget på den lade side.
![]() |
||
|
||
![]() |
||
|
Jeg tror at jeg beholder den nyankomne Sony HT-ZF9. Jeg har grundtestet den ret så indgående. Som før i tiden tester jeg lyden bl.a. med filmen "Band of Brothers", disc 2 afsnit 1.
Den er ikke perfekt, men er jo nok det nærmeste jeg kan komme en brugbar lyd her hos mig. Jeg mangler lidt mellemtone, men det som om at jeg med forskellige justeringer af soundbaren, kan forbedre mellemtonen. Surround sound? Lidt - men ikke så meget, men for mig okay. Det samme gælder for ATMOS - ikke en "Overvældende" effekt, men hørbar. Så kan jeg gå i tænkeboksen over, om jeg skal anskaffe de 2 baghøjtalere som er konstrueret til dette system. De to højtalere er endnu ikke på markedet.
|
||
|
||
![]() |
||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4377 |
|
Band of brothers er da ikke Atmos? Er den ikke kun DTS-MA? Man kan vel ikke forvente Atmos-effekt fra en film uden Atmos-lydspor.
|
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
![]() |
||
|
Nej det er jeg helt klar over at "Band of Brothers" ikke er. Derfor skrev jeg også bl.a. Men jeg har også testet med Dolby Vision ATMOS demo film. "Band of Brothers" er bare min standard lydtest.
Redigeret af Hother - 17-April-2018 kl. 08:51 |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 678910 16> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |