|
S: Apple iPad Air 64GB White |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JayQ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2012 Status: Offline Point: 237 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-November-2015 kl. 12:01 |
Jeg sælger min iPad, da den ikke bliver brugt.
Den er købt i Fona d. 14.6-2014. Den er som ny, og ikke brugt særlig meget. Der medfølger et grønt Apple smart cover, oplader, emballage og kvittering. Pris: 3000,- For billeder:
Redigeret af JayQ - 08-November-2015 kl. 12:04 |
|
![]() |
|
JayQ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2012 Status: Offline Point: 237 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er den for dyr ? Eller er der bare ikke nogle der mangler sådan en ?
|
|
![]() |
|
henriksommer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
Den matcher meget godt med de billigste 64 gb modeler på DBA. dog er der en enkel med 4g til 3000,-
ellers ligger alle de andre deromkring. måske bare for stor model for mange, derfor der er så mange til salg. folk vil hellere spare og købe en mindre. Bare hvad jeg tror ;)
|
|
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E Nvidia Shield Android Tv |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
Har man ikke brug for den større hukommelse koster en Air 2 /16GB 400 kroner mere, med sin kraftigere A8 processor. Og med en Air 3 hængende i luften til en gang i starten af det nye år, så tror jeg at markedet er gået lidt i stå.
Klaus |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
Pesonligt har jeg intet at bruge 64 gb til
Og vil heller have en air2. ( har nu en air) Hvid ipad og grønt cover er måske også noget køber ikke er interesseret i. Hvis du skal af med den hurtigt tror jeg pris skal være omkring 2600-2700.- |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
Jeg har lige købt en iPad Air 2 64Gb på dba.dk til 3.000,-. Den var dog vundet i en konkurrence hvilket betyder nedsat garanti da det er erhverskøb. Ellers vil nok også mene du skal prøve med ca. 2.800 da der kun er ca. 7 måneders garanti tilbage.
Og rigtig som andre skirver der er nok ikke mange der har brug for 64Gb. Er selv på udkik efter en Air 16Gb til max. 1500,-
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Min iPad Air 16 GB kostede 1999kr fra ny, så ja, din er for dyr. 2500kr er mere realistisk
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |