|
S: Apple iPhone 5 16GB sort |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Korsbæk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 276 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Januar-2015 kl. 20:45 |
Hermed sælges et stk iPhone 5 16GB sort.
Sælges med original emballage med lader og headset. Telefonen har altid haft zagg invisible shield på både foran og bag på så derfor har den ingen ridser. Batteriet holder ikke lige så godt strøm som fra ny, men holder stadig til en dags brug. Lokation: Auning Pris: 1400kr |
|
![]() |
|
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
har du tjekket om tlf. er omfattet af garantiombytning fra Apple vedr. dårligt batteri?
|
|
![]() |
|
BeoBrian ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 305 |
|
|
Taler på egne vegne, af ren interesse for branchen, og ønsker blot at opleve det allerbedste - Some day.....Tror faktisk jeg er ved at være der.....det næste må være projektor
|
|
![]() |
|
Qwert ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2014 Sted: Randers Danmark Status: Offline Point: 8 |
Hej Er du interesseret i en bytte handel Jeg bor i Randers
Bærbar, HP/Compaq, HP Compaq CQ58 Lidt over et år er ikke brugt meget Der er Windows 8.1 er lige kørt om og opdateret Med Office 2010 Registreret Holder strøm et par timer Virkeligflot og velholdt 6GB ram 650GB harddisk Avg virusprogram 2015 |
|
![]() |
|
Qwert ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2014 Sted: Randers Danmark Status: Offline Point: 8 |
Hej Jeg skrev til dig i går Har du solgt den
Preben fra Randers |
|
![]() |
|
Korsbæk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 276 |
Den er ikke solgt. Jeg er dog ikke interesseret i at bytte.
|
|
![]() |
|
Ok Jeg har ikke lige 1400kr
Jeg har kun 1000kr til tlf lige nu Der skal jo også nyt batteri i engang Det koster jo også Jeg må lige se om jeg får solgt min bærbar Preben |
|
![]() |
|
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
Hvad siger du til 1200,-?
|
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
![]() |
|
Hej igen Jeg hopper lige fra
Jeg skal lige have solgt 2 stk stationer computer Med Win7 registreret først Det var til min datter Så hun må vente og bruge den gamle lidt i nu Preben |
|
![]() |
|
Solgt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |