|
S: Apple TV 2 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
papman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 218 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Marts-2013 kl. 23:30 |
Apple TV 2 sælges for 1.300 kr.
Befinder sig i Høje Taastrup. Kan sendes eller køres indenfor rimelig afstand med penge til brændstof. vh Redigeret af papman - 13-Marts-2013 kl. 23:32 |
|
![]() |
|
jimmi80 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Marts-2008 Status: Offline Point: 723 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvorfor ikke tage 2000,- ? ;-)
|
|
![]() |
|
Denraretiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 551 |
Apple TV 3 koster 820kr. |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7250 |
Bemærk: ATV 2 er mere værd end ATV 3 pga jailbreak mulighederne.
|
|
![]() |
|
JayQ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2012 Status: Offline Point: 237 |
Jeg tror det er det forkerte sted at sælge ATV til overpris :)
DBA er dit eneste håb .. |
|
![]() |
|
papman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 218 |
ATV 2 er tidligere blevet solgt her på Recordere til både 1.200 kr. og 1.300 kr. Det er også cirka prisen på DBA. Så ja, nu startede jeg så her Recordere. Og selvfølgelig vil jeg prøve at sælge et andet sted, hvis man der vil give mere. Men nu lader jeg den lige køre nogle dage her på sitet, og så må jeg se, hvad der sker...
|
|
![]() |
|
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
Pris er et forhold mellem køber og sælger - ikke noget der skal diskuteres i plenum på salgstråden.
Hvis du gerne vil købe, så byd på varen. Hvis du bare vil kommentere på prisen, så tæl lige til 5 og så forlad så tråden igen i stilhed. Redigeret af Krjstoff - 15-Marts-2013 kl. 08:26 |
|
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
|
![]() |
|
Denraretiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 551 |
Bevares da, og mere for at gøre opmærksom på han nok havde lavet en fejl. Men kan overhovedet ikke se hva du egentlig skal blande dig i. Og som køber ville jeg være glad for at blive gjort opmærksom hvis man er ved at købe en vare for dyrt. Når man laver en salgstråd på et forum må man tage hele pakken med ved at andre kan skrive i tråden. 1 2 3 4 5 og jeg forlader tråden.
![]() |
|
![]() |
|
sodaha ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 397 |
1 2 3 4 5 & prøv at læse punkt 6 i Retningslinier for køb, salg, bytte
![]() |
|
Panasonic: TX-P42X10Y, DMR-BCT820EG, DMR-EH57, DMR-EH68EC, DMR-E85H, SC-BT200 + SH-FX70, NV-GS50, DMC-LZ7, HX-DC1
Apple: iPod Touch 32gb, iPhone 6 128gb, iPad 2 WiFi 64gb&16gb, ATV 2, MAC Mini (2012) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |