|
S: Apple TV2 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
hongant ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er højst sandsynlig 5.2.1 hvis den er opdateret i sidste uge. 5.2.1 blev nemlig udgivet 2 uger siden, d. 19 marts.
|
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1048 |
5.2.1 kan tilsyneladende nedgraderes til ældre firmware-versioner - så det burde ikke være et problem.
|
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1048 |
PS: Apple TV 2 handles p.t til 225-350 US $ på Ebay.
|
|
![]() |
|
Christian H ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Juni-2006 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 693 |
Så har jeg fået tjekket og det er firmware 5.2.1
Er der nogle som stadig vil stå deres bud, eller skal den på DBA? Som longjohn2 skriver kan man forholdsvist let gå tilbage til tidligere firmware. |
|
![]() |
|
Don-J ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2008 Sted: Danmark Status: Offline Point: 21 |
Jeg er på med 700 kr hvis folk er hoppet fra.
|
|
// Du må ikke lægge sten på fryseren, hvis du kan høre det banker!
|
|
![]() |
|
Christian H ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Juni-2006 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 693 |
Hvis du mener 700 plus porto så har vi en aftale.
|
|
![]() |
|
Don-J ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2008 Sted: Danmark Status: Offline Point: 21 |
Har sendt pm
|
|
// Du må ikke lægge sten på fryseren, hvis du kan høre det banker!
|
|
![]() |
|
Solgt :-)
|
|
![]() |
|
MES4U ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2008 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 107 |
Sjovt nok, så bød jeg 750,- og har ikke skrevet at jeg var sprunget fra!!
|
|
Samsung 55F8005
Denon AVR 4520 Dali Ikon 6 MK II Dali Ikon sub MK II Dali Ikon Vocal MK II Scandyna Minipod WD live Apple TV PS3 |
|
![]() |
|
Nej, men jeg regnede med at høre fra dem som stadig var interesseret.
Jeg beklager hvis du stadig var interesseret. |
|
![]() |
|
MES4U ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2008 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 107 |
Man må da være interesseret, når man byder. Og desværre så sidder jeg ikke klisteret til skærmen i døgndrift. Men ok jeg må jo finde en anden.
|
|
Samsung 55F8005
Denon AVR 4520 Dali Ikon 6 MK II Dali Ikon sub MK II Dali Ikon Vocal MK II Scandyna Minipod WD live Apple TV PS3 |
|
![]() |
|
Det var jo ikke tilfældet for flere af byderne, og jeg stillede derfor spørgsmålet, om der var andre af byderne som stadig var interesseret...
Jeg valgte at lade være med at køre det som en budrunde igen, og en køber meldte sig på banen og vi fik handlet. Held og lykke med at finde en anden. De er jævnligt til salg. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |