|
S: Apple TV2 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-August-2014 kl. 21:18 |
2. generations Apple TV.
Jailbreaket med Seas0npass. XBMC og Nito-TV er installeret. (Kan let fjernes igen ved at gendanne iOS via iTunes). Strømkabel og remote medfølger. Virker perfekt. Sælges fordi jeg foretrækker en løsning med VideoStation fra min Synology NAS. Findes i Horsens, men kan arrangeres til Århus i hverdagene i dagtimerne. HBO: 800 kr. Kører indtil fredag kl. 20:00 med mindre jeg ombestemmer mig. Kan sendes med PostDanmark for 49 kr. inkl. tracking og forsikring. INGEN BYTTEHANDLER. NB: Er også til salg på DBA for 1.100 kr. - man har vel lov at håbe.
|
|
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
|
![]() |
|
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hop til top
|
|
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
|
![]() |
|
Clemen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Hvis du smider på DBA så har du i løbet af få dage en køber til 1000-1200kr
|
|
![]() |
|
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
[QUOTE=Clemen]Hvis du smider på DBA så har du i løbet af få dage en køber til 1000-1200kr[/QUOTE
Det har han jo også ! Prøv at se lige under,,,, ingen bytte handel,,,, i hans første indlæg
![]() |
|
|
|
![]() |
|
PeterIvan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2009 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 93 |
Jeg vil gerne byde 800,- kr for dit ATV, kan selv afhente.
/P |
|
![]() |
|
PeterIvan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2009 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 93 |
Hvad blev det til - vil du sælge? :-)
/P |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |