recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Apple tv2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Apple tv2

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kornbek Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 30-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kornbek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Apple tv2
    Sendt: 10-Januar-2015 kl. 21:53
Jeg får ikke brugt mit apple tv 2.  

Den er ikke jailbreaket, men det burde dog ikke være et problem, da jeg ikke har den nyeste version på? Der  er dog nok nogle kloge hoveder herinde, som kan fortælle noget mere omkring det.

Ligeledes kan jeg fortælle at den originale remote er blevet spist, stjålet eller forsvundet og den helt gamle hvide følger med istedet.

Jeg tænker HBO 700-

og den befinder sig i kbh
Til top
sakird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Oktober-2005
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sakird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2015 kl. 23:07
Hvor i kbh, software version?.
Til top
Kornbek Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kornbek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2015 kl. 11:43
Det befinder sig på Amager.. Tjekker versionen når jeg kommer hjem i aften.. 
Til top
Kornbek Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kornbek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2015 kl. 18:09
Vi sætter prisen ned til 600 kr.  
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu