|
S: Apple TV3 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
Falcon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 255 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-April-2013 kl. 13:47 |
||
Jeg købte den primært til at se Netflix på, men efter jeg har opsagt mit netflix abn. så står den bare og "ruster" så derfor vil jeg godt sælge den.
Er købt d.18/10-2012, så stadigvæk ca ½ års garanti tilbage. Pris kr 550 + porto. |
|||
![]() |
|||
AGAAGA ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
er det en ikke ryger?
|
|||
![]() |
|||
the old guy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Status: Offline Point: 106 |
||
Den vil jeg gerne købe.
Hvor befinder den sig ? Og hvad er forsendelsesomkostningerne ? |
|||
![]() |
|||
Falcon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 255 |
||
Ikke ryger????? Hvad mener du?
OK, Old Guy det ser ud til at du er den heldige :-) Jeg ved faktisk ikke hvad det vil koste at sende den, men det finder jeg lige ud af. Den befinder sig i Holstebro. Jeg skal have sat en ny SSD HD i PC'en i aften og skal så have installeret windows7, Firefox osv, så jeg vender nok først tilbage i morgen. |
|||
![]() |
|||
the old guy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Status: Offline Point: 106 |
||
Har sendt en pb til dig
|
|||
![]() |
|||
sodaha ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 397 |
||
AGAAGA mener, om den er fra et ikke ryger hjem.
|
|||
Panasonic: TX-P42X10Y, DMR-BCT820EG, DMR-EH57, DMR-EH68EC, DMR-E85H, SC-BT200 + SH-FX70, NV-GS50, DMC-LZ7, HX-DC1
Apple: iPod Touch 32gb, iPhone 6 128gb, iPad 2 WiFi 64gb&16gb, ATV 2, MAC Mini (2012) |
|||
![]() |
|||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
||
På en scala....rent 10 tal ![]() |
|||
E.L.
|
|||
![]() |
|||
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
||
godt det er en ikke ryger....
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
||
Mine Apple tv, har aldrig, fået lov til at ryge. ![]() ![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Madsus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2007 Sted: Auning, Danmark Status: Offline Point: 66 |
||
Det er kun fornuftigt, da det skulle være skidt for kredsløbet.... He-he
|
|||
![]() |
|||
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
||
Har vi det ikke herligt ...os ikke Apple tv-brugere ![]() |
|||
E.L.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |