|
S: Apple TV4 - 32GB |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
t33j4y ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-November-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 425 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Juli-2017 kl. 23:46 |
Har fået en ATV4 - 32 GB ombyttet som løsning på en RMA sag ved Power.
I mellemtiden havde jeg dog købt en anden. Selve Apple TV'en er i ubrudt filtemballage og ikke taget i brug. Fjernbetjeningen er den oprindelige. Strømkabel medfølger. Har kvittering på rep. så der er fornyet reklamationsret på den. HBO: 800,- pp Kører også på HWT.
|
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en kammerat, der mangler sådan et, men jeg har ikke lige fået fat i ham.
Kan det eventuelt reserveres til senere i dag?
|
|
![]() |
|
t33j4y ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-November-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 425 |
Jo jo, det er jo på auktionsbasis (HBO) så jeg skyder den ikke af uden lige at give folk chancen for at byde.
|
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
Ja, undskyld - øjnene og/eller hjernen svigtede. Havde ikke set HBO.
Så tager jeg chancen og byder 800 kr. plus forsendelse.
|
|
![]() |
|
Fair nok ;-) Det er noteret.
|
|
![]() |
|
Hmm.. virkelig ikke andre der er interesseret?
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7258 |
Hvor længe lader du den løbe ?
Mange venter nok med bud |
|
![]() |
|
Det kan tænkes ;-) Sætter udløb til i morgen aften kl. 20.00, så.
|
|
![]() |
|
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
850kr plus porto
|
|
![]() |
|
Noteret!
|
|
![]() |
|
Robertknielsen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2013 Sted: Frederikshavn Status: Offline Point: 20 |
Hejsa
Jeg vil godt byde 900 pp. Mvh Robert Nielsen. |
|
![]() |
|
900 pp er det førende bud.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |