|
S: appletV 3 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jakobbirk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 170 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Marts-2017 kl. 16:32 |
Hej
AppleTV 3 sælges Rev. A1427, pæn stand med alm. brugsspor
Sælges til 250.- plus porto (eller afhentning i Skovlunde/Ballerup). Vh Jakob
|
|
![]() |
|
Larsseje ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2017 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er interesseret i den hvis du gider at sende den med posten? :)
Følger der HDMI kabel med? |
|
![]() |
|
jakobbirk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 170 |
Hej Lars, velkommen på recordere.
Jeg vil gerne sende den. Du kan vælge (mit.guloggratis.dk/pakkepost) DAO365 33,- GLS 45,- PostNord 52,- Jeg vil gerne smide et HDMI kabel på 1 meter med for en 20'er. Betaling med MobilePay. Jeg sender pakken, når jeg har modtaget beløbet. Vh Jakob
|
|
![]() |
|
Larsseje ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2017 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 17 |
Tussinde tak Jakob. Du må gerne smide et HDMI kabel med og så bare sende den på billigste måde. Hvad er dit nummer og pris så? :)
|
|
![]() |
|
Skriver privat besked
Redigeret af jakobbirk - 06-Marts-2017 kl. 22:56 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |