|
S: Asrock Ion 330 inkl 2GB ram og 320GB HDD |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Moerkbak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Februar-2013 kl. 14:53 |
Da jeg er ved at rydde lidt op i gemmerne sælger jeg hermed mit ASRock Ion 330 "media center". 2GB RAM er monteret og følger naturligvis med. Den kommer desuden med en 320GB 2.5" HDD der er meget støjsvag.
Jeg bruger den ikke selv mere, og den har aldrig været brugt særlig meget. Specs kan ses her: http://www.asrock.com/nettop/overview.asp?model=ion%20330 Kabinettet har en standard RC6 reciever indbygget til fjernbetjeninger(fx MS media center remote) men bemærk at der ikke følger en sådan med(gjorde der ikke fra ny). Maskinen har været brugt hos mig til windows 7 + windows mediacenter men egner sig bedre til XBMC som den afvikler ganske fremragende. Under fuldhd afvikling kan blæseren høres, men er kun irriterende hvis man er desideret støjnazist som jeg. Standen er stortset som ny. Bortset fra en lille blæser i kabinettet samt den støjsvage hdd er der ingen bevægelige dele i den. Maskinen har ikke været brugt særligt meget da den blot har stået i soveværelset og har ikke brugt den overhovedet siden jeg flyttede i hus 08/11. Har desværre hverken kvittering længere da den var indkøbt hos grossist gennem en tidligere arbejdsplads. Men jeg ved den er købt 04/10 og som sagt ikke brugt særligt meget - og slet ikke de sidste 1½ år. HBO: 900+pp eller afhentning i enten Vestbjerg(9380) eller Hjørring(9800) og er til salg her og et sted yderligere, jeg skal nok holde jer opdateret hvis der kommer bud andre steder. Redigeret af Moerkbak - 27-Februar-2013 kl. 14:54 |
|
![]() |
|
niepe ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
900 pp er budt..
|
|
![]() |
|
Moerkbak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
noteret
|
|
![]() |
|
jeg regner med at lade iøvrigt auktionen køre til Mandag kl 12:00 hvorefter jeg forventer at kunne sende mandag eftermiddag/tirsdag morgen - medmindre det bliver en afhenter. Er det ok med dig niepe?
|
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
Hvilket OS skal installeres for at køre XBMC?
|
|
![]() |
|
jeg har prøvet lidt forskellige både til windows samt et par af linux varianterne. Linux varianterne kørte klart mest smooth, især openelec versionen til ion kørte rigtig god, og fjerbetjeningen virkede med minimalt pilleri. (husk at download x86 versionen da atom 330 ikke er 64bit)
Det eneste man skal være opmærksom på er at der er forskel fra fjernbetjening til fjernbetjening med om den virker direkte eller ej. Men modtageren er blevet fundet hver gang jeg har prøvet at lege med det (på windows skal man selvf installere drivere/sw til det, men de findes på download-siderne til asrock ect. Redigeret af Moerkbak - 27-Februar-2013 kl. 22:19 |
|
![]() |
|
Niepe: du har vundet auktionen da ingen andre bud er kommet ind, hvis du sender dine oplysninger til mig på PM skal jeg sørge for den kommer afsted asap.
/ Dan |
|
![]() |
|
crazzydk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Februar-2010 Status: Offline Point: 53 |
Ion330 er da 64bit, jeg bruger windows 64bit på den ene og ubuntu 64 bit, på den anden jeg har. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |