|
S: ASUS BDS-700 Blue-ray/HD Mediaplayer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Moulder ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 372 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Marts-2015 kl. 13:50 |
Jeg har haft denne stående længe, og har stort set aldrig brugt den.
Det er en super fed afspiller, og den kan afspille stort set alle formater. Der medfølger fjernbetj. og manual. Sælges for 500,- kr. ![]() Redigeret af Moulder - 31-Marts-2015 kl. 14:13 |
|
Mvh
Moulder |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nevermind
Redigeret af Hackerjac - 31-Marts-2015 kl. 14:25 |
|
![]() |
|
Moulder ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 372 |
Hej, alletiders..
Jeg bor i Holstebro, så det er jo ikke slemt hvis du bor i Videbæk :-) Redigeret af Moulder - 31-Marts-2015 kl. 14:29 |
|
Mvh
Moulder |
|
![]() |
|
Redigeret af Moulder - 31-Marts-2015 kl. 14:29 |
|
Mvh
Moulder |
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2370 |
Jeg vil gerne købe den.
|
|
![]() |
|
Super.. Jeg sender dig lige en besked
![]() |
|
Mvh
Moulder |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |