|
S: ASUS QM1 Stick pc - solgt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Juhlemanden ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-November-2011 Sted: Greve Status: Offline Point: 31 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Oktober-2016 kl. 20:37 |
Hejsa
Har en ASUS QM1-C007 liggende, der stort set er ubrugt. Den er et halvt år gammel. Yderlig beskrivelse kan findes her: http://https://www.asus.com/dk/Stick-PCs/QM1/ HBO 350 - kan sendes for købers regning, eller afhentes i greve. Mvh Juhlemanden Redigeret af Juhlemanden - 18-Oktober-2016 kl. 22:03 |
|
![]() |
|
Jamic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Juhlemanden
Byder de 350 afhentet i Greve. Jeg går ud fra at den er køreklar med Windows 10 installeret. Mvh. Jacob |
|
![]() |
|
micmex ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-August-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
Byder 400pp såfremt det er med win10
|
|
mvh
|
|
![]() |
|
Juhlemanden ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-November-2011 Sted: Greve Status: Offline Point: 31 |
Hejsa
Det er med windows 10. Nu hvor vi har nået hbo - så lader jeg den køre til i aften kl 21. Mvh Juhlemanden
|
|
![]() |
|
Jamic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 464 |
Byder 425 afhentet i Greve.
Mvh. Jacob
|
|
![]() |
|
micmex ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-August-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
Byder 450pp
|
|
mvh
|
|
![]() |
|
Hejsa
micmex - du har fået personlig besked, da du bød højest. Mvh Juhlemanden
|
|
![]() |
|
Hej,
Juhlemanden - jeg har besvaret din besked. mvh micmex
|
|
mvh
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |