|
S: Asus rt-ac66u router. solgt.! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-December-2015 kl. 14:08 |
Sælges da den ikke bruges.
Er i fin stand bortset fra on/off knappen der ikke kan låse, men det er fikset med en lille knappenål. Nypris : 999,- Sælges for 350,- læs mere her Redigeret af strecker - 15-December-2015 kl. 18:37 |
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den kunne jeg godt være interesseret i. Hvad betyder on/off knappen der ikke kan låse præcist:)?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Når man trykker knappen ned hopper den op igen.
Dvs den skal holdes nede, og det gør knappenålen |
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
Ok, men det har ikke nogen betydning for funktionaliteten og er du hjemme imorgen sen eftermiddag, så kan jeg også se demo af udstyr?
Jeg vil lige prøve at se om jeg ikke kan koordinere, så jeg kan kigge forbi der, da jeg kommer fra Lejre.
Redigeret af Bjur - 14-December-2015 kl. 14:46 |
|
![]() |
|
Ingen betydning, den virker perfekt.
Jeg er hjemme efter kl 15 imorgen, så alt mellem 15 og 19 passer fint ![]() |
|
![]() |
|
Okay, jeg kører fra Køge kl. 16 så vil tro ved 17 tiden. Send lige din adresse på PB.
|
|
![]() |
|
Solgt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |