|
S: Atoll IN 200 samt Onkyo TX SR-875 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lpnielsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 233 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Oktober-2012 kl. 14:44 |
Hej
Så sætter jeg min surround receiver og stereo forstærker til salg - er ligeledes gjort på DBA. Atoll IN 200 er sat til salg til kr. 6.000 Onkyo TX-SR875 er sat til salg til kr. 4.500 Systemet fungerer fint sammen, da Atoll'en har en by-pass funktion, så man kan lade denne fungerer som en effektforstærker, når man anvender surround delen. Redigeret af lpnielsen - 14-Oktober-2012 kl. 14:45 |
|
Mvh
LPN |
|
![]() |
|
lpnielsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 233 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen interesse ? Priserne for høje?
|
|
Mvh
LPN |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 10 ![]() -- ![]() Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
. Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 11:02 |
|
![]() |
|
Ok fair nok....folk må godt komme med bud?
Hvis det bliver for lavt, så vil jeg dog nok beholde og så undvære 3D når jeg får nyt TV - det er sådan mest af alt derfor jeg ser om jeg kan sælge, da jeg så vil købe en 3D understøttende receiver.
Hvad er mit alternativ hvis jeg vil se 3D - er det noget med noget HDMI direkte til TV, og så optisk kabel til receiver? I bund og grund, så vil det sgu nok være begrænset hvor meget 3D jeg vil bruge. |
|
Mvh
LPN |
|
![]() |
|
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1023 |
Du kan få afspillere der har 2 HDMI ud - 1 til TV og og til forstærker
|
|
![]() |
|
Ok, så du behøver ikke noget optisk kabel? Altså selve lyddelen kører på det ene HDMI, og billede kører på det andet?
|
|
Mvh
LPN |
|
![]() |
|
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1023 |
Ja - optisk vil heller ikke kunne sende HD lyd formaterne til din forstærker. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |