|
S: ATV 2 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Samsung_M ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2007 Sted: Randers Status: Offline Point: 297 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-August-2014 kl. 12:46 |
Hej
Hermed sælges Apple TV 2. Model A1378. Original kasse haves. HBO 750 kr. Køber betale fragt. Kan evt. afhentes i Randers-området. Vh. Christian Redigeret af Samsung_M - 20-August-2014 kl. 12:47 |
|
![]() |
|
PeterIvan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2009 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 93 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg byder 750,- herfra :-)
/P |
|
![]() |
|
Samsung_M ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2007 Sted: Randers Status: Offline Point: 297 |
Hej Peter
Beklager mit sene svar- har været på ferie. Den er pt. reserveret til anden siden -skal nok skrive til dig såfremt at den anden handel falder til jorden og det stadig er aktuel for dg. Vh Christian |
|
![]() |
|
PeterIvan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2009 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 93 |
Det er fint Christian!
Jeg er stadig på, hvis køber trækker sig :-) /P |
|
![]() |
|
Hej Peter
Jamen det gjorde han faktisk - kan du hente? Så er det din. Kan også sende for 40 kr. :) Vh Christian |
|
![]() |
|
sakird ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Status: Offline Point: 616 |
Jeg vil gerne give 850 inkl fragt.
|
|
![]() |
|
Jeg kan hente lørdag sidst på eftermiddagen?
/P |
|
![]() |
|
Hej Peter
Beklager mit sene svar - du er velkommen til at afhente i løbet af ugen såfremt du har mulighed for det? Sender lige PM Vh Christian |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |