|
S: Audioengine A2 hvide |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
M.Gjøl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2011 Status: Offline Point: 123 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Juli-2015 kl. 10:27 |
Har skiftet til Sonos, så sælger derfor dette lækre sæt aktive højtalere.
Spiller rigtig godt, med meget stor lyd, trods deres beskedne størrelse. Kan sælges samlet Apple AirPort Express. 1 gen. Alt virker perfekt og er i rigtig god stand. Sælges samlet for 950kr Højtalere alene 800kr Nypris: Højtalere 1500kr AirPort 699kr |
|
![]() |
|
mjmusicianmj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2012 Status: Offline Point: 191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor befinder tingene sig?
Alder og kvittering? EDIT: Fandt dem på DBA. Turen til Solrød bliver desværre for lang.
Redigeret af mjmusicianmj - 12-Juli-2015 kl. 12:38 |
|
![]() |
|
M.Gjøl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2011 Status: Offline Point: 123 |
De befinder sig i Solrød eller Hvidovre.
De er fra sidste Jul. Og var en gave, kan høre om kvittering stadigvæk findes. Men ikke sikkert. |
|
![]() |
|
Da jeg mangler plads, giver jeg fragten. Eller evt tilsvarende rabat ved afhentning!
|
|
![]() |
|
Airporten er solgt. Så højtaleren kan købes alene for 700kr
|
|
![]() |
|
Peden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-December-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 117 |
Hvis de 700 er med fragt, så bider jeg på!
|
|
![]() |
|
Har mulig køber. Men skriver lige hvis det ikke bliver til noget.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |