recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: AVR Key 18Gbps (SOLGT)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: AVR Key 18Gbps (SOLGT)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
And.- Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-April-2008
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér And.- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: AVR Key 18Gbps (SOLGT)
    Sendt: 05-April-2020 kl. 17:32
Forholdsvis ny AVR Key fra slut dec 2019 :)


Sender f.eks lyd. uændret (atmos DTS:X, alle lydformater er understøttet) videre til f.eks soundbar eller andet der ikke understøtter 4k UHD eller lign, og 4K UHD billede + lyd til tv

Nyeste model, firmware opdateret .. har aldrig haft problemer med den , men skal ikke bruge den længere efter jeg har fået Sennheiser ambeo soundbar =P 

Befinder sig i KBH :) 

Håber måske at kunne få 700kr for den, købt direkte hos hdfury med masser garanti ;)






Redigeret af And.- - 13-April-2020 kl. 19:40
Til top
Bredvig Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 188
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bredvig Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2020 kl. 10:30
Jeg er muligvis interesseret, men jeg må indrømme at jeg har lidt svært ved at gennemskue hvordan det fungerer?

Jeg har en RX-V775 Yamaha receiver og har lige købt en Optoma UHD40 så kan derfor ikke få 4K HDR. Jeg har flere kilder tilsluttet min Yamaha som f.eks. PS4, Blu-ray afspiller og Nvidia Shield. Kan jeg have alle minde kilder tilsluttet som jeg plejer og skifte i mellem dem via receiver, eller er jeg nødt til at skifte kablet manuelt mellem HDfury og receiver hvis jeg vil benytte en anden kilde?
Til top
And.- Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-April-2008
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér And.- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2020 kl. 10:34
Ja det bliver så noget rod, da det er 

 - receiver
enhed -> fury ->
- tv

Så skal du måske ud i en HDMI switch inden, du kører det i fury'en, men ja, det er lidt rodet når du har så mange enheder :)
Til top
Bredvig Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 188
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bredvig Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2020 kl. 10:41
Okay tak for svar :)
Til top
And.- Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-April-2008
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér And.- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2020 kl. 19:39
SOLGT
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu