|
S/B: 3 tb ekstern harddisk til en NAS |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6500 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Januar-2013 kl. 15:01 |
Overvejer at sælge min WD 3 tb ekstern harddisk, fungerer glimrende men overvejer at få en nas, har jeg gjort tusind gange, men nu tror jeg det skal være.
skal have en synology til en ok billig penge, og så skal jeg have nogle harddiske der kan bruges, nogen der kan anbefale nogen gode pålidelige og ikke vanvittige dyre harddiske.... handler mest hos proshop, så hvis i har nogen input så kom glad.. hov priside til min eksterne harddisk er 700 kroner.... ryger ikke for mindre end det...
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Pastorius ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2008 Status: Offline Point: 140 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nøjagtig model? Alder? Tilslutningsmuligheder?
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6500 |
My book essentials
Omkring 1 1/2 år USB 3.0 men duer fint til USB 2.0 |
|
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2368 |
Pris inkl. porto?
|
|
![]() |
|
Koster fragt ik 80
Så 780 |
|
|
|
![]() |
|
Pastorius ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2008 Status: Offline Point: 140 |
Det var ikke meget at spare på en mere end et år gammel disk - brugt.
|
|
![]() |
|
Nej ik voldsomt meget.
Men ellers må den blive stående. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |