|
S/B: Apple Time Capsule 2TB (A1355) |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Packer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 527 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Byder 1100 pp. jesper |
|
![]() |
|
bjorno ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Hellerup Status: Offline Point: 961 |
Det er naturligvis også noteret.
*Edit
Slå-til-pris 1.300 kr.
Rammes slå-til-prisen her eller på dba.dk er routeren naturligvis solgt. Redigeret af bjorno - 12-Marts-2013 kl. 17:27 |
|
![]() |
|
brfcjon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 217 |
1120 afhentet
|
|
![]() |
|
aouer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2010 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 406 |
1250,- leveret
|
|
[URL=http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=104074&PN=1&title=mrnielsen-hjemmebio-nu-med-jvc-x-30
Mit link |
|
![]() |
|
bjorno ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Hellerup Status: Offline Point: 961 |
1.250 inkl porto? Det er i givet fald noteret.
|
|
![]() |
|
villads og vega ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-December-2008 Sted: Denmark. Kbh. Status: Offline Point: 412 |
Bytte med 2 stk airport Express og 500 kr til dig.
Mvh Martin. |
|
Mvh Martin.
|
|
![]() |
|
Hej Martin
Meget fristende :-) Hvilke model express er der tale om? |
|
![]() |
|
villads og vega ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-December-2008 Sted: Denmark. Kbh. Status: Offline Point: 412 |
Hej Bjorno.
Jeg har selv købt dem brugt og ved ikke hvor gamle de er. Model nr a1264. Jeg prøvede lige at uploade et par billeder uden held. Jeg kan maile dem hvis du sender mig en p.m med din mail adresse. Mvh Martin. |
|
Mvh Martin.
|
|
![]() |
|
Har også en avatar 3 d i overskud hvis det skulle have interesse
Mvh Martin. |
|
Mvh Martin.
|
|
![]() |
|
Jeg kan afhente hvis det skulle blive til noget.
|
|
Mvh Martin.
|
|
![]() |
|
Hej Martin
Jamen, lad os da aftale de 2 routere + 500 kr.
Hvornår kunne du tænke dig at hente den? Så sætter jeg den op så du kan se den kører.
|
|
![]() |
|
det er en aftale. håber at kunne hente den iaften.
kan du ikke sende en p.m med dit Tlf nr. mvh Martin. |
|
Mvh Martin.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |