recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S/B: Apple TV 3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S/B: Apple TV 3

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
plokke Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Juni-2006
Status: Offline
Point: 164
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér plokke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S/B: Apple TV 3
    Sendt: 11-Oktober-2012 kl. 23:55
Hejsa

Har fået sådan en "til overs" - skulle bruges til XBMC, men gider ikke vente længere... Byttes evt. til WD TV Live i nyeste udgave, eller noget mITX grej.

Er ikke brugt ret meget, og original emballage osv. have - kvittering haves også, men et indbrud for nyligt har efterladt alle papirer i en kæmpe rodebunke :( Men hvis det er super kritisk kan den nok findes... 

Befinder sig i 9520 Skørping, men kan selvfølgelig sendes uden problemer :)
Til top
bjorno Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2008
Sted: Hellerup
Status: Offline
Point: 961
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bjorno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 00:09
Priside?
Til top
joern Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 01:20
Hvad siger du til 400 inkl porto?
Til top
bjorno Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2008
Sted: Hellerup
Status: Offline
Point: 961
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bjorno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 06:22
Lad os sige det.

Vi kan jo lige udveksle oplysninger i løbet af dagen.
Til top
bjorno Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2008
Sted: Hellerup
Status: Offline
Point: 961
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bjorno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 06:25
Hov det var da vist den forkerte tråd jeg besvarede der :-)

Der er stadig tidligt på dagen, men jeg er stadig interesseret i en priside.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6995
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 06:34
450.- incl porto
Til top
AndersKjergaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-Oktober-2012
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndersKjergaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 10:39
Hej
Kunne du være interesseret i at bytte med en ATV2? Bor selv i Aalborg, så vi kunne bare mødes en dag.
 
Vh Anders Kjergaard
Til top
danji Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér danji Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 11:45
475,- + porto.
Mvh dan.
Til top
plokke Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Juni-2006
Status: Offline
Point: 164
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér plokke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 12:15

Tak for buddene :) Jeg er egentlig mest interesseret i noget bytte, så har sendt besked til AndersKjergaard... Men pris-idé i "ren handel" ville nok ligge omkring de 5-600,- hvis det ikke lykkedes at bytte til en anden streamer eller noget mITX-grej.

*Grrr* til Apple for at låse sådan noget lækkert hardware ;)
Til top
Allan Jensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-April-2006
Sted: Nordsjælland-DK
Status: Offline
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 14:55
Oprindeligt skrevet af plokke plokke skrev:

Tak for buddene :) Jeg er egentlig mest interesseret i noget bytte, så har sendt besked til AndersKjergaard... Men pris-idé i "ren handel" ville nok ligge omkring de 5-600,- hvis det ikke lykkedes at bytte til en anden streamer eller noget mITX-grej.

*Grrr* til Apple for at låse sådan noget lækkert hardware ;)
 
Kan vel i virkeligheden ikke bruges til noget særligt !
 
Allan
 
 


Redigeret af Allan Jensen - 12-Oktober-2012 kl. 14:57
Til top
Denner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-December-2006
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 20:01
Har en Wdtv Live den nyeste version som jeg måske godt kunne lokkes til at bytte med, hvor i landet befinder du dig?
Til top
plokke Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Juni-2006
Status: Offline
Point: 164
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér plokke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 23:31
Oprindeligt skrevet af Denner Denner skrev:

Har en Wdtv Live den nyeste version som jeg måske godt kunne lokkes til at bytte med, hvor i landet befinder du dig?

Kig i min første post igen ;) 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu