recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S/B: ATV2 til ATV3 "SOLGT"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S/B: ATV2 til ATV3 "SOLGT"

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
HQjben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 583
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HQjben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S/B: ATV2 til ATV3 "SOLGT"
    Sendt: 13-Januar-2013 kl. 20:03
Hej

Jeg sælger mit AppleTV. Jeg fik det i julegave sidste år og det fejler absolut intet. 
Jeg vil hellere have en 3'er, så hvis der er en der vil bytte med en 3'er plus kontanter til mig, er det fint.

Jeg har original indpakning, fjernbetjening osv. Kvittering har jeg ikke grundet det var en en julegave.

Prisidé i ren handel, 1200 plus evt porto (afhentning foretrækkes)
Ellers bytter jeg med som skrevet med ATV3 med 4-500 kr oveni til mig, kommer an på stand.


Redigeret af HQjben - 25-Januar-2013 kl. 22:20
Til top
timzor Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér timzor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2013 kl. 20:31
fejlpost




Redigeret af timzor - 13-Januar-2013 kl. 20:37
Til top
HQjben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 583
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HQjben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 22:50
Stadig til salg
Til top
HQjben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 583
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HQjben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2013 kl. 22:20
Solgt
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu