|
S/B: KEF 7.1 KHT5005 |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Opdateret post 1
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Du får her en vurdering.
Jeg har solgt mine 5005.2 i sort med 5 års udvidet forsikring for 3 år siden til 5000. Du kan af mange grunde ikke forvente lign pris da du: 1) Ikke har forsikring 2) Sættet har en højere alder 3) Farven er ikke populær 4) Sættet er den gamle model med gamle sub Jeg vil skyde på 3k.
|
|
![]() |
|
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
tak. 3k er også accepteret pris er pillet ned så ligger bare og "fylder" nu. Skal desværre over i 2.1 system med trådløs grundet omrokering så ikke plads til 7.1 mere´. Har så soundbar til tv
|
|
![]() |
|
1800 budt over pm.
|
|
![]() |
|
Skal klargører at det er 7.1 og ikke 5.1 som billede viser. Tilkøbt 2 ekstra. Da jeg har fået spørgsmål ang dette over pm.
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Så vil jeg gerne gøre opmærksom på at min vurdering var baseret på et 5.1 sæt og ikke et 7.1 sæt som dit.
|
|
![]() |
|
Klager ikke ved 3k så bare BYD ind. Muligvis bud på 2000 modtaget skulle dog lige cleares med kone først
|
|
![]() |
|
Bump. I sommerhus så afhentning først mulig fra lørdag
|
|
![]() |
|
Ingen højere eller bytte emner?
|
|
![]() |
|
PQlsemanden ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 42 |
Kunne det tænkes, du vil sælge 2 stks? Så har du et 5.1 sæt til salg efterfølgende og det mindre at sælge?
Mvh PQlsemanden |
|
![]() |
|
Hvis der er interesse for det så ja.
|
|
![]() |
|
Kasper_M_A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
Hejsa.
Er frontstoffet sort eller grå? Syntes jeg finder begge dele når jeg googler lidt... Har du mulighed for at tage et par billeder af dine? Mvh. Kasper. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |