|
S/B König HDMI splitter |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jamic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 17:56 |
Sælges helt ny König HDMI splitter, 1 indgang - 2 udgange, er aldrig pakket ud.
Iflg. Av-Connection, så understøtter den 3D. ![]() http://www.av-connection.dk/?PNo=22-093 Nypris 339,- + fragt Sælges for HBO 170,- kan hentes i Frederiksværk eller på Vesterbro/Frederiksberg, eller sendes på købers regning. Købt herinde men fik den aldrig brugt. Mvh. Jacob |
|
![]() |
|
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jamen den napper jeg gerne. min er lige brændt sammen. Den er magen til, Tror nok det er strømforsyningen. Hvad siger du til afhentning på vesterbro engang i næste uge? Går udfra det er en HDMI ud splitter. skal smide tv og projector på den.
Redigeret af BigRaj - 19-Oktober-2012 kl. 10:55 |
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
![]() |
|
Jamic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 464 |
Hej BigRaj
Jeg noterer dig for de 170. Hvis ikke der kommer højere bud inden søndag 10.00, kan vi lige aftale omkring afhentning på PB. Mvh. Jacob |
|
![]() |
|
PM sendt
|
|
![]() |
|
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
og svaret:-)
|
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |