|
S/B: Lenovo x220 |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
soli ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-December-2004 Sted: Kbh Status: Offline Point: 341 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
1600 kr afhentet
|
|
![]() |
|
diskodaddy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-December-2014 Status: Offline Point: 157 |
Soli: Noteret som højeste bud
|
|
![]() |
|
diskodaddy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-December-2014 Status: Offline Point: 157 |
1700 afhentet budt på Hwt.dk
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Kan den sendes?
|
|
![]() |
|
Den kan godt sendes, men foretrækker afhentning :)
|
|
![]() |
|
Da ingen af dem der har budt svarer tager jeg en status imorgen kl 12:00 og kontakter dem der har budt i håb om at en eller anden står ved sit bud, ellers opretter jeg en ny salgstråd.
|
|
![]() |
|
king size ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 48 |
|
|
![]() |
|
king size ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 48 |
mit bud står ved magt.
|
|
![]() |
|
Fedt, så kan det være du får en Pm imorgen ;)
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Grunden til at de ikke svarer, er vel fordi du har opgivet i annoncen, at højestbydende får besked på lørdag?
Redigeret af Ukke - 15-Januar-2016 kl. 19:52 |
|
![]() |
|
Det kan jeg ikke svare dig på om det er, det finder jeg forhåbentlig ud af senere idag.
Har blot sendt besked til de to højstbydende og bedt dem bekræfte deres bud :) |
|
![]() |
|
Og nu får de så en besked igen her efter kl 12, så må vi se hvem der holder ved :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |