|
S/B: Marshall Monitor - SOLGT |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-April-2016 kl. 18:59 |
Hej alle.
Jeg har besluttet at skifte hovedtlf. som desværre er mig en lidt dyr hobby :-) Derfor ønsker jeg at sælge mine Marshall Monitor som er under 1 år gamle. Kvitteringen haves, siger 9. juni 2015 - og til dem der interesserer sig for den slags - 1299,- De har været brugt på kontor, så har ikke været udsat for vejr, vind og sol :-) De står rigtig flot, og er (synes jeg) utrolig velspillende - google dem for at læse tests. Jeg håber på at få en god pris, så jeg har en del af prisen på mine nye hjemme, men forventer dog ikke at få tæt på nypris. Her er link til pricerunner for aktuel nypris - http://www.pricerunner.dk/pl/94-2891459/Hoeretelefoner/Marshall-Monitor-Sammenlign-Priser Jeg starter med understående priser, og ser hvordan det går. HBO: 450,- KØB NU: 650,- De kan ses og afprøves i Svendborg, eller sendes for købers regning. Kører her, på hol.dk samt hwt.dk ![]() Redigeret af fausing - 25-September-2016 kl. 17:27 |
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
OP
Redigeret af fausing - 23-September-2016 kl. 10:59 |
|
![]() |
|
OP
Redigeret af fausing - 23-September-2016 kl. 10:59 |
|
![]() |
|
Priser justeret :-)
|
|
![]() |
|
Prøver lige igen :-)
|
|
![]() |
|
En tur til toppen :-)
Ligger du inde med en 500 GB SSD tager jeg stadig gerne sådan en i bytte :-) |
|
![]() |
|
Jamic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 464 |
Hej Fausing
Ved du om knapperne og mikrofonen virker på android, hvis de gør vil jeg gerne byde 450+pprto. Mvh. Jacob |
|
![]() |
|
Der må jeg melde pas, men kan tjekke det tirsdag og give en melding :) EDIT: I følge Hifi Klubben hvor de er købt står der kompatibel med iOS/Android. Jeg har selv en Windows phone hvor det virker, men for en sikkerheds skyld tjekker jeg det inden jeg lover dig noget. :)
Redigeret af fausing - 24-September-2016 kl. 20:13 |
|
![]() |
|
Jamic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 464 |
Hej Fausing.
Tak for det. Mvh. Jacob |
|
![]() |
|
Hej igen. :) Jeg fik tjekket med naboens Android enheder og der virker knappen på begge enheder. :) Jeg tænker egentligt vi lige så godt kan lukke den her med dit bud på 450 pp. Jeg sender en PM med kontakt info :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |