|
S/B: Mediecenter PC -> iPhone m.m. |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Februar-2013 kl. 15:44 |
Hej
Jeg bruger ikke længere min HTPC, som består af følgende komponenter: Bundkort: gigabyte ma785gmt-ud2h (hvor et af de fem sata-stik er knækket af). De andre virker fint Processor: amd 4850e athlon Kabinet: Silverstone Ram: 2gb DVD-Brænder Wifi kort. Lille harddisk kan evt. medfølge. Gerne bytte til Iphone, Bose portable dock eller andet ipod dock men kan tage med ud, harddiske på 1,5 - 2 tb Kontant prisidé kr. 800 Befinder sig i Hillerød /Christian ![]() Redigeret af ChristianTT - 10-Februar-2013 kl. 09:59 |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var rart og vide hvilket kabinet der følger med :) Har du et model nummer eller bare et billede du kan smide af den
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
Jeg skal se hvad jeg kan gøre i morgen.
|
|
![]() |
|
Nu med billed....
|
|
![]() |
|
dumb ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 439 |
Har du mulighed for at tage et billede af bagsiden?
|
|
![]() |
|
Ja det gør jeg i aften og ligger det op
|
|
![]() |
|
dumb ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 439 |
Eller kan du evt. huske hvilken model kabinettet er, så kan jeg jo tjekke på deres hjemmeside :)
|
|
![]() |
|
Kan det passe at det er en LC20 og medfølger der så fjernbetjening?
|
|
![]() |
|
Jeg har den klassiske Microsoft MCE fjernbetjening jeg godt kan smide oveni.
Der fulgte ikke en med kabinettet. |
|
![]() |
|
Bare lige for at være helt sikker, så sidder der en PSU (strømsforsyning) i kabinettet, ikke?
|
|
![]() |
|
Jo, det gør der
|
|
![]() |
|
Jamen, jeg henter den gerne for 800
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |