recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S/B: NAD T747
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S/B: NAD T747

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thespecial1 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-Maj-2010
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thespecial1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S/B: NAD T747
    Sendt: 14-August-2020 kl. 21:50
Sagen er den at kæresten har valgt nyt tvmøbel uden at tjekke dimensionerne på min T747. Der mangler dermed nogle cm i dyben og jeg må derfor på jagt efter en ny kæres... reciever ;)

Jeg sælger eller bytter derfor min T747. Den er i fin stand og virker perfekt. Kommer med fjernbetjener, som dog har set bedre dage, men den virker. Kan måske finde kvitteringen fra Hifiklubben.

Prismæssigt aner jeg ikke hvor vi ligger, måske omkring 8-1000,- Nyprisen var i sin tid 6999,- Så kom enten med et bud eller et bytteforslag, hvor den ikke er dybere 30-35ish cm.



Til top
Kimosabe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2006
Sted: Valby
Status: Offline
Point: 342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kimosabe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2020 kl. 21:18
fin fin pris du foreslår, står ikke selv og mangler, men en skøn forstærker, hvor nogen har mulighed for et rigtig godt køb her. 

Du må holde op med at lade kæresten købe hi-fi møbler alene LOLWink


Redigeret af Kimosabe - 15-August-2020 kl. 21:18
Marantz SR7012, NAD 902, DLS R55, DLS RC55, XTZ 99 W12 DSP, BEOVOX 5000, JAMO A510, BenQ TK800, Rega Planar 3
Til top
Thespecial1 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-Maj-2010
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thespecial1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2020 kl. 09:51
Jamen enig LOL Laver heller ikke samme fejl to gange. 

Har os været super glad for den og den har gjort det godt til mine dali højtalere og Boston acoustics. 

Der kommer formentlig en køber i dag, der får den “foræret” til 700,-


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu