|
S(/B): Nokia Lumia 920 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-December-2012 kl. 16:40 |
Mærke og Model: Nokia Lumia 920
Alder: købt d 29-11-2012 Antal ejere: Mig Købsted: 3 Farve: Sort Tilbehør: Standard + Trådløs oplader (er dog ikke modtaget endnu, men eftersendes uden beregning) Kvittering: Ja Imei-Nummer på kvittering: Ja Brandet: Nej Sim-lås: Nej Stand: Som ny Jeg har nu haft min Lumia 920 i ca 14 dage. og må konstatere at jeg magler 4 meget kritiske apps for mig (det drejer sig om Sonos remote, XBMC remote, Google Play Music og mobilbank til Sparnord), og for de 3 af dem, er der heller ikke udsigt til noget. Jeg bliver derfor nødt til at hoppe tilbage til min gamle Galaxy Nexus Telefonen fejler ellers intet, alt er faktisk ovenud lækkert på den, og det piner mig lidt, at jeg er nødt til at sælge den. Telefonen befinder sig i Hillerød, men kan også sendes på købers regning. Den går for højeste bud over 3500kr uden trådløs oplader, eller 3800 med trådløs oplader (den koster 400kr alene). Der står den byttes i parentes, men der er kun en telefon der er interessant, og det er LG Nexus 4, alt andet afvises på stedet. Skulle der være spørgsmål. så spørg endelig. Mvh Anders
NB: Også til salg på hwt.dk og mobildebat.dk Redigeret af Nagash - 17-December-2012 kl. 16:44 |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bump
|
|
![]() |
|
Hifi_andy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-November-2011 Sted: København Status: Offline Point: 123 |
Hej, jeg har en LG Nexus 4 på vej hjem fra staterne, fra Google Store, via en ven.
Kunne det være interessant for dig? Får kvitt med men kender ikke så meget til garantiforholdene hos Google når telefonen er købt i US. Regner med at få den omkring den 28 dec i Kbh. Hilsen Andreas |
|
![]() |
|
Tja, måske. Er det 16 eller 8GB modellen? Men det bliver ikke et bytte lige over dog, for den koster mellem 1650 og 2000kr alt efter størelse i USA.
|
|
![]() |
|
Hifi_andy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-November-2011 Sted: København Status: Offline Point: 123 |
Hehe, godt spørgsmål - jeg ved det faktisk ikke.
Vi kan aftale at hvis din annonce stadig er aktiv når jeg modtager telefonen, så sender jeg en PB og så tager vi den derfra. |
|
![]() |
|
Det er en aftale :)
|
|
![]() |
|
Er der slet ingen interesserede?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |